KA_Soft_FX

Dynamic Adaptive Deformer R&D (Houdini & Maya)

Egy plugin-t fejlesztek éppen és annak egy része ez az adaptiv subdivision
asset és deformer, amely amellett hogy lehetővé teszi, hogy az általam megjelölt helyeken legyen csak nagyobb felbontása a felületnek ezen felül természetesen bármilyen deformációt is hozzáadhatunk mégpedig akár több félét is egyszerre illetve, a különböző részekre akár különböző sérüléseket is tehetünk. Tehát az alap szimuláció lefuttatása után alakíthatunk ki különböző sérüléseket animálhatjuk is őket és akár át is tolhatóak a sérülések egyik objektumról a másikra, a rendező illetve supervisor kérésére gyakorlatilag real time. Működik egyszerre több objektummal is.. Egyebek mellett pedig dinamikus attributokhoz is kiválóan alkalmazható ez az asset. A készülő pluginról meg a későbbiekben úgy is írok és posztolok majd, szóval arról egyenlőre még nem beszélnék többet bár a nevét elárulhatom és abból is elég sok minden megtudható: SoftFX. :)

Itt pedig két videó: